alvast welkom
Gisteren mail verstuurd naar ledenadministratie [at] polo86c.nl maar nog geen reactie vernomen. Was een leuk sinterklaas kadeutje geweest
leuke plo , alleen met die verlaging en ingebouwde verlaging in je kofferbak , zal het niet echt goedkomen idd .
lijkt wel een ingekorte 80/60 set
een goede is ook weitec 60/40
Thanks
Toen ik de subwoofer en alles nog achterin had (totaal gewicht zo'n 50 a 60 kilo), kwam ik nieteens normaal hier het pad op en af, laat staan met meedere mensen bij me in de auto!
Zonder die meuk gaat dit enigszins wel normaal. De auto is vanaf dat hij verlaagd is bestempeld als een 2-zitter, meer kan gewoon niet
Het idee is dat ik een knappe verlagingsset onder de auto heb met meer comfort en geen drempelvrees (enkel met een een volle auto).
De set die er nu onder zit is echt veel te stug. Wel lekker in de bocht maar op een oneffen weg is het geen pleziertje
De startaccu voor in de auto heb ik vervangen met die ik achterin had liggen. Scheelt weer een hoop gewicht achterin.
Het idee is wel dat de subwoofer weer achterin komt maar daarvoor ga ik een nieuwe kast ontwerpen. Hierover uiteraard meer als ik m'n project heb gestart hier op het forum
De wens is ook dat ik weer normaal met een volle auto (max 4 'volwassen' personen) richting bioskoop kan e.d. zonder de auto van m'n moeder te moeten pakken.
Mooie polo.
Wat betreft de verlaging. Weet dat Mark ook met FK rijdt en is zeer tevreden erover. Voor 25 euro meer heb je het setje van Weitec waar Serge het over heeft.
Succes ermee.
Thanks
Ja over Weitec hoor ik inderdaad veel goeds. Weitec komt als ik me niet vergis uit dezelfde fabriek waar Eibach veren worden geproduceerd (correct me if I'm wrong).
De set waar mijn oog op gevallen is is de Weitec Ultra GT en die kost bij
Stroeve motorsport zo'n €420,-. In Duitsland kost hetzelfde setje rond de
€344,- en
€349,-Van de week heb ik een offerte aangevraagd bij
GKB Imports van hetzelfde type Weitec Ultra GT setje maar dan van de 40/40 variant, en daar rolde een bedrag uit van ongeveer €400,-.
De 60/40 set staat bij GKB voor dezelfde prijs en zal dus ongeveer op het zelfde bedrag uitkomen.
Een setje van FK daarintegen kost zo'n
€255,- bij CarfantasyDe verlagingsset die er nu onderzit was meer een impuls aankoop geweest
en voor dat geld was het puur een probeersel om te kijken hoe het er uiteindelijk uit zou komen te zien.
Misschien klinkt dit een beetje
maar ik moest van binnen wel ff een traantje wegpinken toen de auto als maar verder richting de grond zakte toen de brug naar beneden ging.
Er kwam geen end aan leek wel. Toen het feit nog dat de spoortstang aanliep.. naja genoeg emotie voor een dag. Ik was er op z'n West-fries gezegd ff helemaal klaar mee.
Achja, we maken allemaal wel een keer mee dat het niet zo loopt als dat je in gedachten had
.
Vandaar dat ik nu niet voor verassingen wil komen te staan. Het moet nu gewoon goed, vandaar dat ik ook de Wellemsblokken ga aanschaffen en direct de andere rubbers wil vervangen door die groene blokskes. Ook zit ik erover te denken om voor en achter een veerpootbrug te plaatsen om de auto wat stijver te maken.