Dat er aan de andere kant geen gaatje in de naaf zit, dat geloof ik niet: zal wel verstopt zitten doordat de schijf een kwart, een half of 3 kwart slag gedraait zit
Ik vind dat kleine schroefje wel zo prettig,. als je vaak je velgen wisselt. Maar is inderdaad niet echt nodig: 't houdt alleen de schijf op z'n plek als je het wiel eraf hebt liggen.
Bij mij breken ze vaak af, gewoon: kopje ' TAK ' joep, doei. de mazzel. Ken nog wel een truukje, maar weet niet of dat verstandig is om te melden. Iets met koppel, rem en het ontbreken van wielbouten.
Succes
aan de andere kant vond ik geen centreerboutgaatje in de naaf toen de schijf eraf was
Kan ook al eerder zijn agebroken en compleet opgevijlt he. Vond het ook nogal vreemd.
Ik snap die laatste methode wel, maar dan moet je beide wielen van de grond hebben, ik werk helaas met t noodkrikje van de auto (waar ik geneens een slinger bij heb, moet m dus steeds een halve slag omhoog draaien met een ringsleutel en dat duurt lang met een verlaagde auto...) Heb wel voor de zekerheid het reservewiel met een blokje hout vlak naast de krik liggen, mocht de krik omver willenm schieten als het wiel eraf is.
Nja ik zie wel hoe ik het voor elkaar krijg, dank voor de diameter, want als ik te groot zou boren zou ik de naaf vernaggelen, daar heb ik niet zo'n zin in
ik laat me wel horen als het gelukt is
Uitboren is echt de laatste optie die ik wil gebruiken.