Ik heb de koppakking lek, en ben eens gaan na denken over een ander blok. Kan net van Enschede naar Almelo rijden, dan wordt hij niet te warm maar heeft hij wel weer 1,5L (colafles) water nodig.
Van Baarn (Amersfoort) naar Enschede ging er veel meer water in, maar dat is ook snelweg (max 100-110 dan blijft hij kouder was mijn idee). Een paar stops.
Stop 1 meter op top stand, 1 fles water erbij.
Stop 2 was hij goed leeg, er gingen bijna 3 flessen in, maar toen ging het beter en bleef de temp net onder de top, rode lampje ging steeds niet aan.
Stop 3 1 fles
Stop 4 in Enschede 1 fles er bij.
Eerst maar een ander GL blok er in, misschien alleen de kop vervangen. Vlakken is te duur, in elk geval meer dan een ander blok er inhangen.
De vraag is heeft een 1.3 het zelfde onderblok? Of een ander groter blok misschien. Las iets in een ander topic over verbrandingsruimte in de kop oid. Dus door vervangen van de kop een grote motor inhoud en iets meer power, een lekker low budget upgrade.
Martin