Auteur Topic: Goede verlaging en wielen voor daily use?  (gelezen 7283 keer)

Offline Polo2F

  • Non-Register lid
  • Berichten: 394
  • Geslacht: Man
  • Jacco
Re: Goede verlaging en wielen voor daily use?
« Reactie #90 Gepost op: wo, 27 okt 2010, 18:14:17 »
haha heb hem ook op mijn g40, alleen achter, maar weitec setje(die net zo laag stond als deze) reed beter , en kon nog 4 man erin hebben! dat is met  6cm en 8j wielen!  nu met deze set is het met 2 man plankgas schaaf schaaf in de achterwielkast  -gert-  -klus-

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Goede verlaging en wielen voor daily use?
« Reactie #91 Gepost op: wo, 27 okt 2010, 23:06:52 »
@richard:
maak maar sleufgaten voor je draagarmen, want schuin afslijten is bij een verlaagde en onaangepaste polo nou eenmaal onvermijdelijk. Zeker opde achteras (daar is al helemaal niks aan te stellen op dat gebied)

waarom moeten je stabirubbers worden vervangen? geluiden?

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: Goede verlaging en wielen voor daily use?
« Reactie #92 Gepost op: wo, 27 okt 2010, 23:10:30 »
schuin afslijten is bij een verlaagde en onaangepaste polo nou eenmaal onvermijdelijk.

Complete kolder,imho... -gert-
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
Re: Goede verlaging en wielen voor daily use?
« Reactie #93 Gepost op: do, 28 okt 2010, 09:13:55 »
indd wat een BULSHIT weer rutger -gert-

heb wel vaker polo gereden he ;) dus nee is niet altijd zo komt door de verlaging en en wat dingen die ik los heb gehad...
waarom rubbers vervangen! omdat als ik rem en de wielen staan schuin ik voel dat de rubbers op zijn....  -klus-
zo ook die van de draagarmen...
« Laatst bewerkt op: do, 28 okt 2010, 09:17:33 door richard-polo »
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud

Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
Re: Goede verlaging en wielen voor daily use?
« Reactie #94 Gepost op: do, 28 okt 2010, 09:15:38 »
Zeker opde achteras (daar is al helemaal niks aan te stellen op dat gebied)


het is de voorkant  -nana- achter is gewoon recht, alleen die banden zijn compleeet aan gord door de scherpe wielrandjes...
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Goede verlaging en wielen voor daily use?
« Reactie #95 Gepost op: do, 28 okt 2010, 09:46:15 »
waarom wordt alles wat ik hier op het forum lees en reproduceer ineens weer als onzin verkondigd?  -gert-

lees verdomme zelf eens jullie posts na in het topic over de uitlijning van de polo!!!
ZONDER aanpassingen slijten je banden scheef af omdat je je camber NIET kan stellen. Bij de vooras is dit mogelijk te maken door sleufgaten. de achteras is niks mee te doen. Of je gaat met camberplaten werken.

Nogmaals ZONDER AANPASSINGEN KRIJG JE EEN VERLAAGDE POLO NIET JUIST UITGELIJNT NAAR FABRIEKSSPECS!

leer lezen allemaal, want dit is wat ik net ook al zei. De info komt uit t topic over uitlijnen, dus kop dicht als je dat zelf niet eens gelezen hebt.
Ik ben het zat om steeds gewezen te worden op fouten terwijl ik de info van het forum haal. Net zoals dat ik overal op aangekeken wordt wat ik doe, en een ander wordt hetzelfde wat ik doe geadviseerd!

stel discriminanten...

Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
Re: Goede verlaging en wielen voor daily use?
« Reactie #96 Gepost op: do, 28 okt 2010, 09:53:32 »
je roept te snel dingen die niet kloppen of niet waar zijn -gert-

Nogmaals ZONDER AANPASSINGEN KRIJG JE EEN VERLAAGDE POLO NIET JUIST UITGELIJNT NAAR FABRIEKSSPECS!

ONZIN..........wellemsblokken uitlijnen en hoppa stuur staat weer recht...en anders de stabi wat veranderen..
dus wat nou sleufgaten maken, dat is als het op die manier niet lukt wel handig maar dat is dus niet van toepassing rutger..
en trouwens ik HEB MEER gelezen dan jij ooit zal doen op dit forum :)

aangevallen voelen of niet je moet eerst eens dingen leren kwa ervaring voor je begint te roepen en poepen...
« Laatst bewerkt op: do, 28 okt 2010, 09:57:50 door richard-polo »
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Goede verlaging en wielen voor daily use?
« Reactie #97 Gepost op: do, 28 okt 2010, 10:00:33 »
wellemsblokken = aanpassing, dus klopt mijn bewering nog steeds.

jij hebt t over t scheef staan van je stuur, dat is (bij een schadevrije auto, welke ook nooit schade heeft gehad) met uitlijnen normaal te stellen.

het instellen van het CAMBER, oftewel de hoek van de wielen ten opzichte van de auto (overdreven: /----\ ) is niet te stellen zonder sleufgaten/camberplaten)

weer iets wat ik beweer en wat klopt, jij hebt t over schuin afslijten van je banden, dat blijf je dus houden.

Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
Re: Goede verlaging en wielen voor daily use?
« Reactie #98 Gepost op: do, 28 okt 2010, 10:04:02 »
wellemsblokken = aanpassing, dus klopt mijn bewering nog steeds.

jij hebt t over t scheef staan van je stuur, dat is (bij een schadevrije auto, welke ook nooit schade heeft gehad) met uitlijnen normaal te stellen.

het instellen van het CAMBER, oftewel de hoek van de wielen ten opzichte van de auto (overdreven: /----\ ) is niet te stellen zonder sleufgaten/camberplaten)

weer iets wat ik beweer en wat klopt, jij hebt t over schuin afslijten van je banden, dat blijf je dus houden.


eerst volgende keer dat ik de polo2 uitlijn en de banden staan recht kom ik je persoonlijk aan je oren trekken -nana-
ik ga niet eens in discussie want dat heb ik al tevaak gedaan bij jouw -gert- en nog heb je geeen ervaring..


oke wellems blokjes is een aanpassing, hoppa rutger heeeft gelijk, maar ook zonder sleufgaten krijg ik mijn wielen recht..
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud

Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
Re: Goede verlaging en wielen voor daily use?
« Reactie #99 Gepost op: do, 28 okt 2010, 10:05:04 »
wellemsblokken = aanpassing, dus klopt mijn bewering nog steeds.

jij hebt t over t scheef staan van je stuur, dat is (bij een schadevrije auto, welke ook nooit schade heeft gehad) met uitlijnen normaal te stellen.

het instellen van het CAMBER, oftewel de hoek van de wielen ten opzichte van de auto (overdreven: /----\ ) is niet te stellen zonder sleufgaten/camberplaten)

weer iets wat ik beweer en wat klopt, jij hebt t over schuin afslijten van je banden, dat blijf je dus houden.


JIJ leest dingen je HOORT dingen en JIJ denkt meteen dat alles dan direct waar is....
Normaals leer eerst eens zelf de dingen voor dat je alles leest en zeker weet..
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: Goede verlaging en wielen voor daily use?
« Reactie #100 Gepost op: do, 28 okt 2010, 10:05:24 »
Rutger; mijn polo heeft GEEN wellemsblokken, geen sleufgaten en ook bijna geen schuin gesleten banden. Hoe komt dat? Een goede uitlijnboer!

Je roept weer allerlei dingen zonder dat je er ervaring mee hebt. Lezen = interpreteren. Dat gaat blijkbaar niet helemaal goed. Richard ZIET dingen, omdat hij ze EERDER GEDAAN heeft en daardoor zeker weet dat het zo KAN ZIJN.

Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden, welke is de juiste?  -dunno-
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Goede verlaging en wielen voor daily use?
« Reactie #101 Gepost op: do, 28 okt 2010, 10:10:42 »
hou maar op, dat commentaar van jullie continu ben ik ongelofelijk zat. wel commentaar leveren, maar helpen ho maar. Alleen maar zeiken, ik lees iets op het forum wat nota bene door een "gewaardeerd" lid is geschreven en door meerderen bevestigd wordt. Dus ik ga er dan van uit dat het klopt.
Maar zodra ik het zeg is het weer complete onzin? sorry maar dan ligt het dus niet aan mij, maar aan degene die blijkbaar er niet tegen kan als iemand met minder ervaring zoiets zegt.

Kijk naar jezelf voor je een ander bezeikt.

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: Goede verlaging en wielen voor daily use?
« Reactie #102 Gepost op: do, 28 okt 2010, 10:14:03 »
Dat laatste lijkt me een hele handige tip  -thumbsup-

Je hebt ook nog zoiets als een halve waarheid Rutger.

Het probleem is dat jij met 100% zekerheid beweert dat het onmogelijk is om een auto na het verlagen uit te lijnen zodat je geen last hebt van schuinslijtende banden.
Dat hoeft dus niet zo te zijn.

Ik hoef ook niet van een slager aan te nemen hoe ik een brood moet bakken, daar vraag ik een bakker voor.  (ook al heeft deze slager al heel vaak gelezen hoe hij een brood moet bakken) -hitit-
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
Re: Goede verlaging en wielen voor daily use?
« Reactie #103 Gepost op: do, 28 okt 2010, 10:14:10 »
hou maar op, dat commentaar van jullie continu ben ik ongelofelijk zat. wel commentaar leveren, maar helpen ho maar. Alleen maar zeiken, ik lees iets op het forum wat nota bene door een "gewaardeerd" lid is geschreven en door meerderen bevestigd wordt. Dus ik ga er dan van uit dat het klopt.
Maar zodra ik het zeg is het weer complete onzin? sorry maar dan ligt het dus niet aan mij, maar aan degene die blijkbaar er niet tegen kan als iemand met minder ervaring zoiets zegt.

Kijk naar jezelf voor je een ander bezeikt.


JIJ bent een mooie jij -gert- dus ik heb je nooit geholpen, en geen advies gegeven..

jij weet goed hoe je iemand boos kan maken zeg, wat een LUL ben jij zeg.. bah bah.
zieligert.......

JE MOET NOG eens wat vragen jij!!!
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud

Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
Re: Goede verlaging en wielen voor daily use?
« Reactie #104 Gepost op: do, 28 okt 2010, 10:16:01 »
Ik hoef ook niet van een slager aan te nemen hoe ik een brood moet bakken, daar vraag ik een bakker voor.  (ook al heeft deze slager al heel vaak gelezen hoe hij een brood moet bakken) -hitit-


Hahaha -thumbsup-
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud