Zo, banden probleem is enigsinds opgelost, de luchtpomp bij de pomp van gisteren was dus gewoon kapot.. of leverde in ieder geval niet genoeg druk, want bij een andere pomp heb ik de bandjes netjes vol gekregen
Komt goed uit ivm met de voorverkoop van Lowlands 2011
Vanavond maar eens de tijd genomen om de onderkant van mn auto nader te inspecteren op roest enzo.
Viel me op dat er geen enkel schot zit tussen de wielkast achter en de vulslang van de benzine tank.. Er zat hier zoveel vuil opgehoopt dat ik het niet raar zou vinden als de auto hier ontzettend zou gaan rotten enzovoorts..
Dit kwam ertussen uit:
Zit ook nogal wat oud tectyl tussen wat er zo af kwam bladeren..
schade:
Dit ga ik behandelen met Noverox en dan maar tectyl erover denk ik? Ik weet niet of tectyl die rubberslangetjes aantast of dat dit verder niet uit maakt..
Hierna ben ik de dorpel/krik puntjes gaan controlen..
Het valt me op dat de scherpe rand op veel plekken ''gespleten'' is en vol met roest zit, hebben meer mensen hier last van? en hoe kan ik dit het beste aanpakken?
En dan nog 1 punt rechtsachter.. is dit een rotte dorpel? kan niet opmaken wat voor punt dit precies is..
Mijn grootste zorg is dus die gespleten scherpe rand en die bonk roest? rechtsachter naast de benzinetank..