Even kijken.....verhaal van schuren van plamuur begrijp je, schuren tot P320. Probeer de plek klein te houden anders moet je straks nog een vierkante meter spuiten
-Er mogen na het schuren van plamuur geen gaatjes meer in zitten, dan heb je het niet goed gedaan.
-Dan schuur je ook een beetje rond de plamuurplek met de laatste stap, dit moet wel want je hebt buiten je plamuurplek ook krassen gemaakt, die moeten gereduceerd worden en als je dan de primer spuit blijft deze ook buiten je pplamuur zitten.
-Dan plak je de auto af rondom het geschuurde deel....niet te kort anders heb je straks randen van de primer die zich in de aflak aftekenen.
-Spuit nu grondlak erop, ik gebruik meestal drie lagen, maar das met de spuit. Tussen de lagen uitdampen, laat de primer mat worden.
-Zo'n klein plekje kun je voor deze kleur even met P1000 nat schuren, anders moet je ook weer droog papier kopen. Meestal doe ik een hele motorkap of ander deel met de machine en nalopen met waterproof, maar dit is zo klein.
-Rond de primer plek schuur je een stuk waar je uit gaat nevelen met een groen matje van 3M, daar ga je na spuiten van kleur een beetje uitnevelen.
-Plak de auto af en laat het deel dat kleur krijgt open. Eerst afblazen ,ontvetten en dan met een kleefdoek afkleven (weer iets aanschaffen
).
-Spuit de plek met kleur, wer uitdampen en laag na laag tot die dekkend is. Na de laatste laag een fade out thinner gebruiken, deze kun je ook als spuitbus kopen en kun je na drogen iets glad schuren met bv waterproof P2500 en oppoetsen.
succes ermee. Je geeft aan dat kosten en rol spelen, stel darbi wel je verwachtingspatroon bij