Auteur Topic: Oliedruklampje knippert en piept! G40  (gelezen 1324 keer)

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Oliedruklampje knippert en piept! G40
« Reactie #15 Gepost op: wo, 10 aug 2011, 18:59:01 »
je oude bak die niet piepte heb ik t over, daar de toerenteller met die andere bak wisselen. Dus dan heb je alles uit je originele bak, behalve de toerenteller, omdat die kapot is.

Offline martyn_86c

  • Martyn Brons
  • Non-Register lid
  • Berichten: 542
  • Geslacht: Man
  • Polo 2f G40
Re: Oliedruklampje knippert en piept! G40
« Reactie #16 Gepost op: wo, 10 aug 2011, 19:59:09 »
Ja.. ik was enigzins sarcastisch: Je geeft aan dat het mis is gegaan sinds je de tellerhuisjes wisselde.  Dan lijkt het mij niet echt logisch om te gaan zoeken bij de oliedruksensoren zelf: Als de sensoren of de stekkers hierop niet goed zouden zitten, dan ging het tellerhuis van de AAV ook zeuren / knipperen / zoemen..

Duidelijk!   :)

Nu dus nergens last meer van, G40 klok zal na uitbouw wel een zwaar jaar gehad hebben in die half natte doos vol met andere troep... haha
Quotte: "I'm sorry, but having a DB9 on the drive and not driving it is a bit like having Keira Knightley in your bed and sleeping on the couch"

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Re: Oliedruklampje knippert en piept! G40
« Reactie #17 Gepost op: do, 18 aug 2011, 08:10:19 »
Heb dat ook gehad bij verschillende G40jes, was toen altijd een massa spoortje op de print die weggebrand was bij het cockpitje.
Ff open maken, kijken waar hij weggebrand is, en daar een overbrugging maken met een draadje (solderen)
En dan is het weer goed.

Arno
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!