Auteur Topic: gaskabel  (gelezen 734 keer)

Offline syncrodabber

  • Non-Register lid
  • Berichten: 19
gaskabel
« Gepost op: za, 05 mrt 2011, 19:20:20 »
hallo iedereen,

gisteren waren we met de polo aan het touren. Bij het optrekken wa de gaskabel gebroken. Dat kan altijd gebeuren slijtage onderdeel.

Daarna naar de plaatselijke onderdelen boer gereden en de gaskabel was niet leverbaar. Daarna geprobeerd bij de aps ook niet. Ik ga het proberen nog bij  de vw dealer maar die zullen het niet gauw hebben vrees ik. Weet iemand een andere plek waar ze die wel hebben of iemand die er nog een nieuw heeft liggen?
het gaat om een polo steilheck van 86 /1300

inmiddels hebben we een gaskbel van een golf 2 gefabriceerd dat die er op kan maar dat is ook niet alles op den duur.

alvast bedankt.

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: gaskabel
« Reactie #1 Gepost op: za, 05 mrt 2011, 19:23:06 »
Golf 2 is te lang, vwdealer zal m wel hebben denk ik. Altijd een kroonsteen meenemen met t rijden, die kunnen nog wel eens voor een tijdelijke oplossing zorgen.

Offline syncrodabber

  • Non-Register lid
  • Berichten: 19
Re: gaskabel
« Reactie #2 Gepost op: za, 05 mrt 2011, 19:28:36 »
stuk speaker kabel aan de gashendel op de carbu gebonden heb je continu dezelde gas maar hij rijd wel.

kroonsteen ging niet omdatie net was gebroken bij die hevel

golf 2 is wat te lang ja maar als je m met een bocht langer laat lopen is dat niet erg. alleen de aansluiting op de gaspendaal is anders

Offline jellehier

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.431
  • Geslacht: Man
  • Jelle de Vries
    • VWteamarnhem.com
Re: gaskabel
« Reactie #3 Gepost op: za, 05 mrt 2011, 20:27:49 »
vw dealer heeft em niet meer

kan je proberen maar ik heb vorige week rond gevraagd wat ze konden leveren aan kabels omdat ik met mijn abu de kabel moest aanpassen, volgens onze magazijn man is het niet meer leverbaar.. (ik werk dus bij vw.)
Van auto alarm tot zwanehals. Geen systeem een probleem. de_inbouwer@live.nl - Ook voor kabelboom werk.

Offline Steilheck

  • L86C-0113
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.618
  • Geslacht: Man
  • Luc ( erkend zwetser )
Re: gaskabel
« Reactie #4 Gepost op: za, 05 mrt 2011, 20:42:55 »
sloop!
Dit is een voorbeeld van een 1-regel onderschrift

Offline Vinkees

  • L86C-0129
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.998
  • Geslacht: Man
  • Ronald Vinke
Re: gaskabel
« Reactie #5 Gepost op: zo, 06 mrt 2011, 11:33:17 »
Mijn gaskabel is ook stuk, maar ik heb nog een nieuwe weten te regelen  -thumbsup-... hehehe..

Kostte me wel 30 euro, terwijl die van een Golf 1 nieuw maar iets van 15 was.
Volgende week komt ie ergens binnen als het goed is..

Het is zondagochtend  -oops-... mijn kilometertellerkabel is stuk.. niet gaskabel...

Anyway:

http://www.golf1onderdelen.nl

Telefoon: 0592 409480

Die kilometertellerkabel was dus net als een gaskabel ook niet meer te krijgen bij de dealer, of brezan etc., maar hier is hij is te bestellen (gewoon even daar heenbellen want hij staat waarschijnlijk niet op hun website)..
Over het algemeen duren bestellingen wel redelijk lang daar, dus ik betwijfel of mijn km-teller kabel volgende week wel binnen is.

(nou meende ik me te herinneren dat je een gaskabelt nog wel kon krijgen bij Brezan of Roberts automaterialen,....)?

« Laatst bewerkt op: zo, 06 mrt 2011, 11:39:53 door Vinkees »
Beter 10 Polo's op de oprit, dan 1 op de sloop..

Offline recursos

  • Non-Register lid
  • Berichten: 79
  • Andre Dejong
Re: gaskabel
« Reactie #6 Gepost op: di, 21 feb 2012, 06:44:13 »
Vrijdag bij Brezan een gaskabel gekocht, 861 721 555f deze is echter niet hetzelfde als het originee,l rubber voor in brandschot is te klein. Weet iemand eentje die meer op het origineel lijkt?
Polo Steilheck 1985

Offline Pieter

  • L86C-0058
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.094
  • Geslacht: Man
  • Pieter
Re: gaskabel
« Reactie #7 Gepost op: di, 21 feb 2012, 07:05:11 »
heb ik nog wel op de plank liggen gebruikt
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan!