Okay vandaag lekker begonnen met het klusweekend (AAV kietelen en wiellagers)
De wiellagers zijn morgen aan de beurt, maar dat doet er verder niet toe.
Vandaag iig een ander inlaatspruitstuk(GK) en gasklephuis(RP) verbouwen. Geen probleem, alles past perfect.
Starten en lopen zelfs alleen wil het stationair toerental blijkbaar niet mee werken.
Een koude start gaat prima dan loopt ze netjes rond de 800 a 1000 toeren. Alleen op bedrijf temp gaat ze op de hobbel en zit dan flink in de toeren 2000 tot 2500, en je merkt dan dat de eletronica overcorrigeerd.
Ik heb het idee dat we iets heel simpel vergeten zijn of over het hoofd gezien hebben.
Alles is dicht kwa pakkingen deze hebben we gelijk vervangen. slangen zijn ook gecheckt en ook dicht.
De gaskabel is orgineel AAV en ook de houder/bevestiging ervan. Bij de golf 2 loopt die normaal gesproken voor langs en dat hebben we opgelost door de houder van de AAV op de "gasveer" te zetten. (klinkt erg onduidelijk maar kan het effe niet anders brengen )
Verder is dus alle electronica van de het golfgasklephuis op de AAV aangesloten (plug & play)