Als je mijn gedachtengang volgt, ga dan alsjeblieft niet meteen weer een gezocht-advertentie opstellen voor een andere ruitenwisserhandle, maar bekijk 'm eerst eens goed, en kijk welke verbindingen hij legt als je 'm bedient. Ik heb meerdere malen ervaring met de handles van de Polo 2 dat ze net niet goed zitten, of scheef komen te zitten bij bevestiging, of in rust net aan de verkeerde kant van een stand staan. Weliswaar voornamelijk met de lichthandle, maar wie weet wat er met de andere kant allemaal mis kan gaan?
Vraag me niet hoe ik de hendel de vorige keer getest heb... Ik heb de hendel nogmaals getest en goed bekeken. En er zit geen systeem (meer) op dat de + of - van de sproeierpomp aan de massa legt als de hendel naar voren of naar achteren wordt gedrukt. Misschien in het heetst van de strijd verloren gegaan?
Geert, bedankt dat je mij een paar stappen terug hebt laten doen!
Ik had de kabelboom inmiddels ook aangepast met aansturing voor de mistverlichting. Maar dit werkte niet.
In mijn beeld denk je weer te moeilijk. Wat doe je thuis als je de knop van de lamp in je woonkamer aandoet en de deurbel begint ook meteen te rinkelen? Ga je dan eerst de deurbel loskoppelen?
Of denk ik nu weer te simpel?
Ohja, simpel denken. Achterklep omhoog gedaan, links bij het achterlicht gekeken en ja hoor, mistlamp zit helemaal niet aangesloten.
Wederom bedankt!
Ik dacht dat mistverlichting achter een APK-punt is, of niet?
Voor wat betreft de toerenteller ga ik zo eerst maar eens kijken of de stekker op de cockpit wel goed op alle contacten aansluit.