Ben erg tevreden met de Polo, hoe die er zo uit ziet en de prestaties. 5de versnelling is toch ook wel lekker hoor!
Zat ook al te denken om de booskijker er af te halen en verstralers erop, maar eigenlijk heeft het zo ook wel wat dus voorlopig laat ik het zitten. En ik vind het ook zonde om de bumper te beschadigen..
Bij de onderhandeling kreeg ik het niet zover dat er een nieuwe APK bij kwam, zit nog tot eind oktober op, als de Polo die goed overleeft ga ik er meer tijd/geld insteken. Eerst maar eens kijken voor hele dashboard onderdelen zodat ik het middenconsole kan terug bouwen, op de sloop in Emmeloord (daar woon ik) al wel wat onderdelen gezien. Daarnaast deur rubbers, bijpassende (met zelfde patroon) bestuurders rugleuning en een handschoenkastje klep en bovenplaat, nu kijk je nog recht op de accu bak.
Wil de Polo dus wel zo veel mogelijk origineel houden maar het stoere uiterlijk moet eigenlijk wel blijven
JJ? Wat voor motorblok ligt er in dan? Een NZ? En wat valt er aan te passen voor wat meer powah?
Zag ook je kleppendeksel (die rode met zwart) ziet er erg gaaf uit! Misschien gebruik ik jou idee maar dan met een eigen twist ;-)
Een week nadat ik de polo kocht had kwam ik er achter dat de wielen aan 1 kant omgedraaid zaten, voor is het een 165 en achter een 175.
Aan de bijrijder kant was dat dus wel zo, bestuurders kant dus niet. Gelijk omgedraaid maar nooit verschil gemerkt met rijden..
Beetje bij beetje word de Polo er steeds beter op
- Beter passend kleurtje panelen plaatsen. Welke panelen?