gister eraan gewerkt, voorpoten en stabi er weeronderuit, achteras ook zodat we hem met karretje en al op de aanhanger kunnen tillen, dan maar gewoon goed vastzetten.
Ook contact gemaakt met schadeherstelbedrijf via email dan wel (ik weet het is niet ehct slim, maar heb stage iedere dag dus als ik vrij heb zijn zij dicht) geowon gevraagd voor prijsopgave en of ze er uberhaupt aan willen beginnen...
paar foto's toegevoegd, in de hoop dat ze zeiden we kunnen eens komen kijken..
maja totnutoe deze reactie:
Tot onze grote spijt geeft U te weinig fotomateriaal
Waarschijnlijk zit het front er niet goed in
Waarschijnlijk is de tussenplaat achter niet kundig gedemonteerd
Waarschijnlijk zit in de motorruimte en de overige delen roest onder de reeds gespoten delen
Wat verwacht u
Wat denkt u wat het gaat kosten
Welke kwaliteit wilt u bereiken
Wordt de auto naderhand gezien als historisch verantwoord gerestaureerd
Wordt de auto naderhand beoordeeld door een deskundige
Wilt u de auto dadelijk als klassieker verzekeren
Onder welke temperaturen heeft het voorgaande herstel en spuitwerk plaatsgevonden
Hoe lang staat de auto al zo
Zijn de voorspatborden motorkap en overige frontdelen al terug gemonteerd geweest om te kijken of alles goed past
Of wilt u alles passend maken na het spuitwerk
De gebruikte spatborden zijn die niet krom en niet geroest
Als gebruikte spatborden gedemonteerd worden, dan worden ze meestal krom getrokken
Ons advies alles eerst goed passen en afmonteren
Is de temperatuur in de garage tijdens het werken aan de auto constant 20 graden gebleven
Onder de 14 graden ontstaat condens
Condens veroorzaakt roest
Een dikke laag plamuur of filler verbergt wel tijdelijk de roest maar deze komt gegarandeert weer terug
Wat moeten wij nog doen of wat neemt u aan wat wij wel zullen doen
Als alles er weer af moet en wij moeten gaan passen en meten dan wordt het zeer kostbaar
In afwachting van Uw reactie
Met vriendelijke groet
..
nou zij willen zich natuurlijk afdekken voor garantie omdat er al zelf werkzaamheden zijn verricht waar zij niet garant voor kunnen staan+zij zijn schadeherstelbedrijf en zijn gewend nieuwe auto als nieuw af te leveren, vandaar de perfectie, die je nooit zult bereiken als je als amateur zelf werkzaamheden verricht. Ik heb wel al teruggemailed maar nog geen reactie.
ook maar meteen spatborden en motorkap gemonteerd en vanavond ga ik die goed stellen zodat de spleten even groot zijn, zijn hier voorschriften voor? of gewoon zelfde als de andere spleten?
maja hoop deze week/volgende week toch wel dat de audi weg kan...