lekker
aan de LX
helaas niet zo veel gedaan gekregen als ik wilde. maar later deze week nog een kans.
wat is er gebeurt:
garage opgeruimd (het voorbereidend werk)
MH motor klaargezet, onderdelen gehaald.
steekassen met vrijwel nieuwe rubbers gedemonteerd van een ander setje veerpoten (tip: volgende keer de centraal moer losmaken vóór demontage van de veerpoot)
Daarna de veerpoot linksachter vervangen. inmiddels type 'fietsenpomp'
Nieuwe stofkap en schuim er netjes op.
plastic binnenscherm van een 2f G40 gemonteerd alvast voor al het strooizout deze winter.
Koste wat moeite. Maar mooi. das er onder.
Vanochtend: op naar de andere kant.
damn.... bout door de schokbreker onder is volledig gefuseerd met het rubber.
vloeken, warmstoken, luchtgeredschap en een combinatie van de drie "geen sjoegge"
verdo^^e
's middags bij Geert zijn dus alles maar weer vast.
Dus nu met een nieuwe en een oude schokbreker naar rotterdam gereden. Niet mijn voorkeur maar beter dan wat was.
Degene die er onder uit is was dus het ergste
Iemand nog suggesties om dat rubber er af te krijgen?
Donderdag weer terug.
To do:
rechtsachter schok vervangen en wielkuip monteren
Blok er uit.
MH: nieuwe ditri, v-snaar, oliefilter, olie enz
nieuwe drukgroep monteren
bak monteren op de MH
voorpoten er onder uit.
nieuwe toplagers monteren
stuurstang rechts lossen voor uitlijnen
nieuwe motor er in met bak inclusief nieuwe drukgroep en steekassen
schakelsysteem voor de auto choke knutselen en monteren
Alles afstellen
uitlijnen
wielkastrand ontroesten en vertinnen.
Schuren en spuiten.
achterruit er uit. ontroesten, vertinnen enz enz.
mwoah... gok dat ik niet vrijdag terug ben