heb waarschijnlijk de kleppen krom van de hz. dacht eens gelezen te hebben dat een aav cilinderkop er zo op zou kunnen.
heb nog eens gezocht maar niet 100% wat kunnen vinden. kan iemand me dit vertellen voor ik een aav kop klaar heb en er achter kom dat het niet past.
bij vervangen van de nokas stond de auto nog in de versnelling, is de motor verdraaid.
![boehoe -boehoe-](http://www.g40.nl/smf/Smileys/86c/huilen.gif)
moet toch eens aanleren alles iets minder snel te doen als ik voor me zelf bezig ben
![bedroeft :(](http://www.g40.nl/smf/Smileys/86c/sad2.gif)
btw tips voor kopaanpassingen voor wat meer vermogen is welkom nu de kop er toch af moet
![lachen :)](http://www.g40.nl/smf/Smileys/86c/biggrin2.gif)
-edit-
ff op hbase gezocht naar verschillen, er wordt voor de hz wel verschillende type klepsteelhoedjes opgegeven.
via chas. nr. komt 't wel overeen met de aav.
weet er iemand of er verschillende kleppen/geleiders zijn in de hz versies? tis ook maar tot ch nr 000001 nogal raar
![lachen :)](http://www.g40.nl/smf/Smileys/86c/biggrin2.gif)