Zo was ze 6 tal maanden geleden toen ek ze gaan ophalen ben .
Motor: 900cc
82.000 km op de teller
wat aan gewerkt en de meeste roestplekjes weggewerkt en hier en daar wat deukjes .
Raampjes deruit genomen en al de rest. en enkel de buitenkant herspoten in de originele kleur. aangezien dat de binnenkant nog zo goed is .
Technisch is ze ook volledig gereviseerd .
In de motorcompartiment was er zo goed als geen roest en in de wielkassen was alles ook nog super.
de zetels zijn ook nog goed .model zonder hoofdsteunen. enkel een klein scheurtje en wat afbleeking van het stof op de bovenste gedeelte achterbank waar de zon altijd op zit .
Nog steeds het origineel aankoopbewijs van vw garage uit the 70's met de originele inschrijvingsdocumenten uit '79.
Wagen had als optie behandeling met dinitrol , daar is ook nog een factuur van.
Technische controle probleemloos doorkomen en ingeschreven als daily.
Toekomstplannen., motorblok eruit halen en zandstralen/propermaken+ bekabeling wegwerken. (of mischieeeeennnnn ander motorblok plaatsen)
enzovoorts ...